Małgorzata Dobies Opublikowano 23 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2022 Cześć Mirku i załogo, prowadzę sklep internetowy z suplementami, zdrową żywnością i bio kosmetykami. Trafiłam na mur z reklamą gdy do asortymentu wprowadziłam oleje CBD, wcześniej nie miałam pojęcia o związanych z tym obostrzeniach i w taki sposób zostałam z towarem, który nie wiem jak sprzedać. Na zalecenie agencji, po pierwszej blokadzie Google, pousuwałam nazwy: CBD, konopne itd prawie zewsząd ale mam wrażenie, że w dalszym ciągu coś jest nie tak. Sklep ma już ponad rok, dzięki agencji jakieś tam odwiedziny są ale zero sprzedaży. Jak obejść ten problem? Czy najlepiej po prostu usunąć CBD z asortymentu? Pozdrawiam Gosia 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.