Skocz do zawartości

CBD i obostrzenia w reklamie


Małgorzata Dobies
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Mirku i załogo, prowadzę sklep internetowy z suplementami, zdrową żywnością i bio kosmetykami. Trafiłam na mur z reklamą gdy do asortymentu wprowadziłam oleje CBD, wcześniej nie miałam pojęcia o związanych z tym obostrzeniach i w taki sposób zostałam z towarem, który nie wiem jak sprzedać. Na zalecenie agencji, po pierwszej blokadzie Google, pousuwałam nazwy: CBD, konopne itd prawie zewsząd ale mam wrażenie, że w dalszym ciągu coś jest nie tak. Sklep ma już ponad rok, dzięki agencji jakieś tam odwiedziny są ale zero sprzedaży. Jak obejść ten problem? Czy najlepiej po prostu usunąć CBD z asortymentu? 

Pozdrawiam Gosia 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...