Michał Opublikowano 7 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2022 Witam, nazywam się Michał i wspólnie z żoną prowadzimy firmę Dietoterapia Lenartowicz. Żona świetnie czuje swoich odbiorców, systematycznie od 10 lat buduje zasięgi. Ja odpowiadam za stronę techniczną firmy, www i od niedawna zajmuję się nagrywaniem rolek na Insta (@dietoterapia_lenartowicz) i prowadzeniem kampanii na FB (wcześniej robiła to firma zewnętrzna ale stwierdziłem, że to żadna filozofia i jakoś to ogarniam). TikToka się boimy z uwagi na dodatkowy czas, jaki trzeba temu poświęcić, a z tym krucho... Trafiłem tu przypadkiem, najpierw zacząłem obserwować Mirka bo zaciekawiły mnie jego proste a praktyczne triki na iPhone, potem po jednej z jego relacji zobaczyłem podlinkowany kurs kręcenia milionowych rolek. Wprawdzie po zapoznaniu się z nim tylko 20% było dla mnie nowością, ale nie żałuję, bo dzięki temu mogę do Was dołączyć i być na bieżąco z tym, co się dzieje w SM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirosław Skwarek Opublikowano 8 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2022 Cześć, super Michał, że z nami jesteś. Po pierwsze nie stawiałbym tylko na zasięgi, ale budowałbym też listę mailingową. Obecnie jest np. wiele przypadków blokowania Fanpage przez sztuczną inteligencję FB i sami pracownicy FB przyznają się, że nie panują nad botami, to tylko przykład. Na TikToku nie potrzebujesz dodatkowego czasu - nagraj TikToka, ściągnij go za pomocą aplikacji https://snaptik.app/pl, wrzuć na Instagram jako rolka a potem wrzuć na YouTube Shorts. Jeżeli chodzi o rzeczy do poprawy na Waszym koncie 1. Macie źle zrobione seo profilu, macie świetne efekty 81K obserwujących, ale możecie mieć 800 000 czy milion. 2. Nie nagrywanie na TikToku a tam jest niesamowity potencjał. 3. Brak systematyczności w dodawaniu rolek - powinny być 1-2 dziennie bo to robi robotę, macie obecnie średni przyrost 48 osób dziennie a możecie mieć 300 - 500 4. Nie nagrywacie rolek z wartościową treścią - Gosia ma wiedzę, ale pokazuje lot helikopterem i sałatkę a powinna nagrywać porady w stylu nie jedz tych 3 owoców jeżeli chcesz zrzucić kilogramy, macie dostęp do Aplikacji Viral Reels Generator tam Wam wymyśli aplikacja viralowe tematy. 5. Nie ma wezwania do akcji w Rolkach w stylu "Chcesz więcej porad? Obserwuj po więcej" Jest świetnie, ale może być jeszcze lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 9 Września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2022 22 godziny temu, Mirosław Skwarek napisał: Cześć, super Michał, że z nami jesteś. Po pierwsze nie stawiałbym tylko na zasięgi, ale budowałbym też listę mailingową.Obecnie jest np. wiele przypadków blokowania Fanpage przez sztuczną inteligencję FB i sami pracownicy FB przyznają się, że nie panują nad botami, to tylko przykład. Na TikToku nie potrzebujesz dodatkowego czasu - nagraj TikToka, ściągnij go za pomocą aplikacji https://snaptik.app/pl, wrzuć na Instagram jako rolka a potem wrzuć na YouTube Shorts. Jeżeli chodzi o rzeczy do poprawy na Waszym koncie 1. Macie źle zrobione seo profilu, macie świetne efekty 81K obserwujących, ale możecie mieć 800 000 czy milion. 2. Nie nagrywanie na TikToku a tam jest niesamowity potencjał. 3. Brak systematyczności w dodawaniu rolek - powinny być 1-2 dziennie bo to robi robotę, macie obecnie średni przyrost 48 osób dziennie a możecie mieć 300 - 500 4. Nie nagrywacie rolek z wartościową treścią - Gosia ma wiedzę, ale pokazuje lot helikopterem i sałatkę a powinna nagrywać porady w stylu nie jedz tych 3 owoców jeżeli chcesz zrzucić kilogramy, macie dostęp do Aplikacji Viral Reels Generator tam Wam wymyśli aplikacja viralowe tematy. 5. Nie ma wezwania do akcji w Rolkach w stylu "Chcesz więcej porad? Obserwuj po więcej" Jest świetnie, ale może być jeszcze lepiej. Rolki robimy z myślą o promocji naszych produktów jak też relacji z naszych podróży, po to, aby nasze konto nie było nudne dla naszych obserwujących. W zamyśle nie chcemy też, aby nasz feed był przykryty przez rolki, stąd założyliśmy układ, że co trzeci materiał to rolka i jak ktoś wejdzie świeży i zobaczy, co mamy na feedzie i jak wygląda, to zacznie obserwować. Myślimy też o nagrywaniu rolek ze scenariuszem, realizowane przez ekipę filmową, pokazujących, że żona jest dietetykiem gotującym, że normalnie prowadzi dom, promujące styl życia. To będą wszystko rolki długie, 90 sekundowe, aby wciągały oglądającego. Twoja strategia to krótkie rolki, takie TikTokowe, nie wiem, jak to połączyć z naszym zamysłem prowadzenia konta... Nie rozumiem, na czym polega SEO profilu, zaintrygowałeś mnie, możesz coś więcej na ten temat powiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirosław Skwarek Opublikowano 9 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2022 Cześć, napisz do mnie na miroslawskwarek@gmail.com bo widzę pewien potencjał Rolki robimy z myślą o promocji naszych produktów jak też relacji z naszych podróży, po to, aby nasze konto nie było nudne dla naszych obserwujących. W zamyśle nie chcemy też, aby nasz feed był przykryty przez rolki, stąd założyliśmy układ, że co trzeci materiał to rolka i jak ktoś wejdzie świeży i zobaczy, co mamy na feedzie i jak wygląda, to zacznie obserwować. >>> To jest Wasz problem i błąd percepcji, myślicie "starym instagramem" skąd wiecie, że ktoś was obserwuje bo masz ładny feed? Ludzie obserwują bo ktoś daje wartość. Dwie bogate influencerki Mama Ginekolog I Ew Chodakowska mają "chaotyczny" feed bo nie skupiają się na pierdołach tylko zarabianiu pieniędzy. robią po 120 i 70 milionów z nieuporządkowanym feedem. Skąd wasza wiedza, że wideo z wakacji powoduje, że nie jest nudno? Ktoś ma wielki, spuchnięty brzuch i szuka pomocy i widzi wasz feed - "ooo, super, helikopter już mnie nie boli brzuch." Oczywiście można to wplatać, ale najpierw zadbajcie o pomoc waszym potencjalnym klientom a potem pokazujcie że latacie helikopterem. Myślimy też o nagrywaniu rolek ze scenariuszem, realizowane przez ekipę filmową, pokazujących, że żona jest dietetykiem gotującym, że normalnie prowadzi dom, promujące styl życia. To będą wszystko rolki długie, 90 sekundowe, aby wciągały oglądającego. Twoja strategia to krótkie rolki, takie TikTokowe, nie wiem, jak to połączyć z naszym zamysłem prowadzenia konta... >>> Kolejny błąd, jak poczytacie o historii insta to zrozumiecie, że Kardashianki wypłyneły na tym, ze porzegnały ekipę filmową i wykorzystały smartfona, zataczacie koło, Insta i rolki są po to, żeby działać szybko. Po co się spowalniać, zresztą możecie zrobić eksperyment - nagrajcie 3 rolki z ekipą filmową i wywalcie 10 000 zł i nagrajcie 3 rolki z wiedzą i kontentem za 0 zł, na 99% lepsza jakość nagrania nie wpłynie na zasięg. Nie ma co palić pieniędzmi w kominku. Nie rozumiecie algorytmu, algorytm wybija rolki w zależności od dnia, godziny, podaży i popytu oraz utrzymania uwagi a nie tego w jakiej jakości robicie film. Scenariusz? Zobacz moje rolki po 4 miliony, 3 tricki na iphonie, pokazuje te 3 tricki, obserwuj po więcej, bez ekipy itd. Według mnie macie spojrzenie ze swojej perspektywy a macie mieszkać w głowach klientów, którzy mają problem z otyłością, wzdęciami itd. Ostatnio moja klientka podolog nagrała TikToka z 1,5 M wyświetleń w 3 minuty bo powiedziała o bólu pięty, 3000 ludzi napisało w komentarzu o swoich problemach. Nie rozumiem, na czym polega SEO profilu, zaintrygowałeś mnie, możesz coś więcej na ten temat powiedzieć? >>> Nagrałem o tym materiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.